Händer mycket.

Hej alla trogna läsare...
Roligt att ni kikar in trots det inte hänt uppdateringar.
Men jag har tyvärr haft fullt upp och har inte direkt sett någor sedan Valhalla Rising.
(Förrutom Die Zombiejäger, men den är inte värt att nämna ens.)
Men jag ville bara meddela att jag ännu lever och bloggen kommer att vara igång så småningom...

Kan redan nu säga att det kommer ett inlägg om filmen Cornelis nästa vecka, det ser vi fram emot.
Så länge, se filmen jag gjorde igår... Tog mig 10 timmar för planering + inspelning + städning + redigering + Youtube uppsändning. Men den blev bra.


Kommentarer
Postat av: Marie L - bakblogg!

hmmmmmm!!!!



Grattis din gamle geeet!!!!!! filmen var lite rolig faktiskt! Lille Harald.

2010-11-08 @ 12:18:32
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Shaftalo

Bra jobbat! Fortsätt så!

2010-11-13 @ 00:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0