DVD uppdatering

Hallåsan, kommer här, efter min födelsedag med min allra första DVD-update här på bloggen. Jag kommer att börja visa upp vad jag fått och köpt in i min samling med DVD-film.
Igår, 8 nov fyllde jag 22 år och fick in lite i samlingen faktiskt.

DVD 1.  -The Fly- (Slipcase)

DVD 2.  -Return of the Fly- (Slipcase)

DVD 3.  -Open Road-
(Keepcase)

DVD 4.  -Iron Man 2-
(Keepcase)

DVD 5.  -The Beatles: From Liverpool to San Francisco-
(2-disc Slipcase)

Det kunde dessvärre inte dyka upp några bilder idag men ett snabbt inlägg gör bara bloggen lite fräschare... Torsdag får ni kika in, för då dyker "Cornelis" in här.




Kommentarer
Postat av: Anders, Film- och Musikbloggen!

Tack för besöket och kommentaren på min blogg, jag säger detsamma om din blogg som du skrev på min: "Snygg banner och gillar din blogg... Tummen upp". Vi hörs!

2010-11-10 @ 07:38:36
URL: http://brm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0